13 feb. 2007

Laked & Not Liked
Chiar ma gandeam intr-o zi, ce imi place in aceasta scoala... pe nume ``Constantin Brancusi``, si care pe vremuri era un liceu cu renume, insa, si renumele s-a pierdut. Atunci va intrebati, de ce am ales acest liceu?...nu l-am ales ci am avut ghinionul sa nimeresc aici... d(*_*)b

-3 Lucruri care imi plac in acet liceu:
- Nu este o puscarie !!!
- Colegi de treaba
- Diriginta este pe placul nostru si ne intelege totdeauna cand avem o problema.

-3 lucruri care nu imi plac in acest liceu:
- Lipsa fetelor din scoala deoarece este un colegiu tehnic
- Cativa profesori fac diferenta mare intre elevi , si nu le ofera oportunitate egale.
- Profesorii ne critica deoarece ajungem la si 5 minute la ora, daca am avea un ``ABC`` in scoala, nu ar mai trebui sa mergem pana la piata si am ajunge si la ore.

Pentru mai multe detalii despre Liceul Tehnic Constantin Brancusi accesati: cobra.rdsor.ro

Niciun comentariu: